خنثی شدن توطئه‌های دشمنان توسط مدافعان حرم

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: مدافعان حرم با لبیک گویی به فرمان فرماندهی کل قوا هرآنچه که داشتند برای تأمین امنیت کشور‌های منطقه تقدیم و توطئه‌های دشمنان را در نطفه خاموش کردند.

#امیر_سرتیپ_نعمتی#دفع_توطئه#امنیت

 اولین یادواره شهدا و جانبازان مدافع حرم ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ عباس طایفه رئیس هیئت مدیره انجمن خادمان شهدای حرم کشور و جمعی از خانواده‌های شهدا، جانبازان و رزمندگان مدافع حرم در تیپ ۶۵ نیروهای ویژه واکنش سریع نزاجا برگزار شد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در این مراسم ضمن بازخوانی رویدادها و بیان خاطرات مأموریت‌های مستشاری ارتش در مقابل نیروهای تکفیری در سوریه گفت: مدافعان حرم با لبیک گویی به فرمان فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) هرآنچه که داشتند برای تأمین امنیت کشور‌های منطقه تقدیم کردند چرا که درس ایثار، شجاعت و از خود گذشتگی را از عاشورا آموخته بودند و این مهم منجر شد تا بتوانند توطئه‌های دشمنان را در نطفه خاموش کنند.

امیر سرتیپ نوذر نعمتی، افزود: نشاط معنوی و روحیه سلحشوری در داوطلبان اعزام به سوریه، به وضوح دیده‌ می‌شد، به گونه‌ای که لحظه شماری می‌کردند تا هرچه سریعتر به این مأموریت مهم اعزام شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش مردم‌یاری ارتش در حوادث طبیعی نظیر سیل‌های لرستان و گلستان، زلزله‌ سر پل ذهاب و زلزله اخیر در خوی خاطر نشان ‌کرد: کارکنان غیور ارتش با حضور به موقع و مؤثر خود در بحران‌های مختلف کشوری، موجب شده‌اند تا همواره جان‌فشانی‌ها، فداکاری‌ها و خدمات ارزنده‌شان در این برهه‌های سخت بر تارک تاریخ بدرخشد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح‌کرد: تمام نیروی های ما اعم از کادر درمانی، مهندسی و نیروهای انسانی در خوی حضور دارند و خدمت رسانی به مردم عزیزمان ادامه دارد و تا زمانی که ستاد بحران کشور و ستاد بحران استان این درخواست را داشته باشند ما در خدمت مردم عزیزمان در منطقه زلزله زده خوی خواهیم بود.

گفتنی است در پایان این مراسم از خانواده‌های شهدا، جانبازان و رزمندگان مدافع حرم ارتش تقدیر شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.