برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با فناوری‌های کوانتومی

رویداد آشنایی با فناوری‌های کوانتومی با حضور اساتید برجسته در موضوعات مختلف کوانتومی از ۱۳ نت ۱۵ اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.

#لیزر #مواد_پیشرفته #فناوری_های_کوانتومی

فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، «کارگاه آموزشی آشنایی با فناوری‌های کوانتومی» با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری ۱۳ تا ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

رویدادی که با تکیه بر توانایی علمی اساتید برجسته، در زمینه مباحث مطرح در زمینه کوانتوم با عناوین آموزشی از قبیل «مخابرات کوانتومی»، «حسگرهای کوانتومی»، «کوانتوم بیولوژی»، «الگوریتم‌های کوانتومی»، «سخت‌افزار» و «پیاده‌سازی کامپیوترهای کوانتومی» همراه با تجزیه و تحلیل ظرفیت‌ بازار فناوری‌های کوانتومی و اشاره به فرصت‌ها و چالش‌ها و پیشرفت‌‌‌های برگزار خواهد شد.

برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با فناوری‌های کوانتومی همکاری مشترکی است میان ستاد توسعه فناوری‌های فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و مدرسه کوانتومی ایران (سایکت) و هدف اصلی آن، تسهیل ورود کاربردی و علمی دانشجویان و محققان به دنیای کوانتوم است. این رویداد دانشجویان، فارغ‌التحصیلان، اساتید علوم پایه، مهندسی، پزشکی و سایر علاقه‌مندان به کسب دانش در این حوزه را مخاطب خود قرار داده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به وبگاه مدرسه علم و فناوری سایکت مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.