بازیکن مصدوم پرسپولیس راضی به جراحی زانو شد

بازیکن مصدوم تیم پرسپولیس درنهایت پذیرفت که باید زانوی خود را به تیغ جراحان بسپارد.

#پرسپولیس #مصدومیت #مصدومیت_بازیکن_پرسپولیس

در روزهای اخیر سه بازیکن جوان تیم پرسپولیس با مصدومیت شدید روبه‌رو شدند که کار دو نفر از آنها در سکوت خبری به جراحی کشید و یک بازیکن هم به زودی پای خود را به تیغ جراحان خواهد سپرد.

علیرضا خدادادی بازیکن جوان پرسپولیس که از امیدهای این باشگاه به تیم بزرگسالان راه پیدا کرده بود در بازی با گل گهر دقایقی به میدان رفت، اما در تمرینات بعد از این بازی دچار پارگی از ناحیه رباط صلیبی شد.

پزشکان معالج این بازیکن اعلام کردند که او باید زانوی خود را جراحی کند، اما این بازیکن بابلی به زادگاه خود رفت و پزشکان این شهر اعلام کردند که او نیازی به جراحی ندارد و با انجام تمرینات ویژه قادر است به مستطیل سبز برگردد. خدادادی اما درنهایت متوجه شد که باید زانوی خود را جراحی کند و به همین خاطر طی روزهای آینده این بازیکن زیر تیغ جراحی خواهد رفت.

از طرف دیگر امیرحسین نوری و امید فهمی دو بازیکن امید پرسپولیس که آنها هم در تمرینات بزرگسالان حضور داشتند، با پارگی رباط صلیبی روبه‌رو شدند که هر دو بازیکن در روزهای گذشته به زیر تیغ جراحان رفتند و به نظر می‌رسد برای فصل آینده آماده خواهند شد.

در این شرایط این سه بازیکن که عملکرد خوبی در تیم امید پرسپولیس داشتند، فعلا چند ماهی را دور از میادین سپری خواهند کرد تا با رسیدن به بهبودی کامل دوباره بتوانند برای تیم خود به میدان بروند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.