محدودیت‌های تردد و توقف در مسیرهای حرم امام خمینی (ره) | از ساعت ۱۰ امشب

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی مراسم ارتحال امام خمینی (ره) را برای مسیرهای منتهی به حرم مطهر تشریح کرد.

#محدودیت#تردد#مسیرهای#حرم#امام

به گزارش افسران، سردار محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به تمهیدات ترافیکی مراسم ارتحال امام خمینی گفت: برگزاری مراسم ارتحال امام پس از گذشت چند سال به شیوه حداکثری برگزار خواهد شد و به همین دلیل شرایط ویژه‌ای وجود دارد.

وی ادامه داد: پیش بینی جمعیت یک میلیون نفری وجود دارد و این حجم سفر نیازمند انضباط ترافیکی است. بر همین اساس پارکینگ‌های مشخصی برای استان‌ها ایجاد شده است و تمامی شهروندان باید در مسیرهای مشخص شده تردد کنند. زائران در طول مسیر اسکورت خواهند شد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی گفت: از ۱۰ شب امشب تا پایان مراسم خودروهای سنگین دارای محدودیت تردد هستند و به جاده قدیم قم تغییر مسیر داده خواهند شد.

وی افزود: همچنین شمال به جنوب بزرگراه شهید هاشمی نژاد دارای محدودیت تردد است و از ۱۰ شب امشب از باقرشهر به سمت بلوار علامه عسگری محدودیت تردد وجود دارد. در ۲۱ نقطه محدودیت‌هایی تا پایان مراسم اعمال خواهد شد.

سردار حمیدی گفت: همچنین در مسیر صالح آباد از آزادگان تا بلوار علامه عسگری، بزرگراه خلیج فارس از آزادگان تا عوارضی و در طول بلوار علامه عسگری توقف کوتاه و پارک خودرو ممنوع است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.