زنان خیابانی و علت ایجاد این پدیده / پیشگیری

خانواده‌های ناسالم در ایجاد پدیده زنان خیابانی مؤثر است .

#علل#وضعیت#زنان#خیابانی

به گزارش افسران: به نقل ریاست کلینیک مددکاری، خانواده‌های ناسالم و سست بنیاد در ایجاد پدیده زنان خیابانی مؤثر است.

بررسی و رسیدگی به وضعیت زنان خیابانی نیاز به رابطه علت و معلولی دارد؛ در این زمینه باید علت و دلایل این امر مورد بررسی و تحقیق قرار گیرد.

برای بررسی آسیب‌های اجتمای نباید فقط با معلول برخورد کرد چراکه تنها برخورد با معلول نتیجه‌ای در از بین رفتن علت آسیب‌های‌ اجتماعی ندارد.

رئیس کانون کلینیک‌های مددکاری اجتماعی کل کشور گفت: البته بررسی وضعیت زنان خیابانی و آسیب‌هایی از این‌ قبیل نیاز به ارائه راهکارهای درست توسط افراد متخصص و صاحب‌نظر دارد.

ازدواج‌های سالم و موفق را یکی از اصلی‌ترین راهکارهای کاهش آسیب‌های اجتماعی است. افرادی که معمولاً‌ بدون هماهنگی با نظر و پیشنهاد خانواده ازدواج می‌کنند‌، مشکلات زیادی را در جامعه به وجود می‌آورند.

بررسی مسائل اجتماعی باید توسط دانشمندان و متفکران بومی که با فرهنگی جامعه آشنا هستند مورد نقد و بررسی قرار گیرد.

یکی از راه‌های شناخت آسیب‌های اجتماعی بخصوص مسائل مربوط به زنان خیابانی،‌ شناخت بنیان خانواده و ارزش‌های آن است.

بهترین راه برای مقابله با همه نوع آسیب‌های اجتماعی بخصوص پدیده‌هایی همچون زنان خیابانی و یا اعتیاد،‌ آموزش برای زندگی در خانواده‌های سالم است.

ازدواج‌های سالم و موفق را یکی از اصلی‌ترین راهکارهای کاهش آسیب‌های اجتماعی است و افرادی که معمولاً‌ بدون هماهنگی با نظر و پیشنهاد خانواده ازدواج می‌کنند‌، مشکلات زیادی را در جامعه به وجود می‌آورند.

بهترین راه برای مقابله با همه نوع آسیب‌های اجتماعی بخصوص پدیده‌هایی همچون زنان خیابانی و یا اعتیاد،‌ آموزش برای زندگی در خانواده‌های سالم است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.