تقویت ظرفیت سازمان های مردم نهاد برای افزایش مشارکت عمومی در انتخابات

رئیس سازمان امور اجتماعی کشور گفت: این سازمان و معاونت سیاسی وزارت کشور با تشکیل کارگروهی ظرفیت سازمان های مردم نهاد را برای افزایش مشارکت عمومی در انتخابات ۱۱ اسفند تقویت می کنند.

#اقدام#مشترک#اجتماعی#سیاسی#سازمان_ها

به گزارش خبرگزاری افسران، محمد عباسی با اعلام این مطلب خاطر نشان کرد، تشکیل این کارگروه بر اساس تفاهم نامه ای است که امروز بین دو طرف امضا شد.

رئیس سازمان امور اجتماعی وزارت کشور با تاکید بر این که حوزه های اجتماعی و سیاسی خیلی نزدیک به هم هستند، افزود، تعامل و هم افزایی بیش از پیش این دو حوزه به خصوص در ارتباط با انتخابات پیش رو لازم است.

عباسی افزود، یکی دیگر از اهداف این تفاهم نامه تبادل داده ها، اقدام مشترک و هم افزایی و تعامل بیشتر بین دو طرف در سطح استانی و ملی و بهره گیری از ظرفیت های اجتماعی در تقویت مسایل سیاسی و بالعکس و همچنین کاهش آسیب های اجتماعی است.

وی خاطر نشان کرد، در ارتباط با تفاهم نامه مزبور قرار بر این شد یک کارگروه مرکب از کارشناسان دو طرف برای اجرای آن تشکیل شود.

تفاهم نامه مزبور عصر یکشنبه طی مراسمی بین محمدرضا غلامرضا معاون معاون سیاسی وزارت کشور و محمد عباسی معاون وزیر و رئیس سازمان امور اجتماعی کشور امضا شد.  

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.