۳۶ سال قرنطینه خانگی/ مردی بازمانده از جنگ تحمیلی

مردی بازمانده از جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، ۳۶ سال در قرنطینه خانگی رنج و دردی را تحمل می کند که مدعیان حقوق بشر غربی باعث و بانی این جنایت بوده‌اند بی آنکه پاسخگوی اقدامات ظالمانه و جنایتکارانه خود باشند.

#جانباز#شیمیایی#قرنطینه#خانگی



به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، تصاویری از یک جانباز شیمیایی و اعصاب و روان کرمانی در فضای مجازی منتشر شد که کاربران بسیاری را متاثر کرده است.

محمد قنبری تصاویری از پدر خود شیراله قنبری جانباز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران را به تصویر کشیده و در وصف پدر خود نوشته است: پدرم بخاطر عفونت ریه و بیماری شدید تنفسی نمی‌تواند به خانواده‌اش نزدیک شود و به مدت ۳۳ سال است که در شرایطی کاملا ایزوله بدون اینکه از خانه خارج شود به صورت قرنطینه دائم زندگی می‌کند.

دیدن تصاویر این جانباز شیمیایی، او و هم‌رزمانش را به خاطر دفاع از میهن مورد تحسین مردم کشورمان قرار داده است.

کاربران در فضای مجازی از این مرد بزرگ به عنوان قهرمان وطن یاد کردند .


جانبازان کشورمان مردان فراموش شده‌ای هستند که کمتر از آنان یاد می‌شود؛ در حالی که هر یک با شرایطی سخت دست و پنجه نرم می‌کنند،اما دیگران از این رنج‌ها بی‌خبرند. شیراله قنبری یکی از این جانبازان شیمایی است که تمام روزهای عمر خود را در قرنطینه بسر برده و از دور خانواده خود را به تماشا نشسته است.

کاربران با اشاره به این روزهای کرونایی و قرنطینه خانگی در فضای مجازی نوشتند: چگونه ما پس از مدتی کوتاه در خانه ماندن و قرنطینه خانگی به ستوه آمده‌ایم در حالیکه هستند افرادی که این چنین تمام لحظات خود را در قرنطینه بسر می‌برند و دم نمی‌زنند. شجاعت و صبوری این قهرمانان وطن ستودنی و بی مثال است .

جانباز شیمیایی ما ، حتی نمی تواند فرزندان خود را آغوش بگیرد و یا حتی با آنها غذایی بخورد و یا در کنار آنها بنشیند؛ باید ذوق کودکانه فرزندانش را از پشت میله های پنجره نگاه کند و غذا را در تنهایی بخورد.

شاید پس از گذشت قرنطینه خانگی که به دلیل شیوع کرونا احساس کردیم بتوانیم گوشه ای از صبوری و درد این بزرگ مرد کشوران را درک کنیم .

آنها که خود را مدعی حقوق بشر می نامند کجایند؟! که پاسخ این همه رنج و دردی را که قهرمانان کشورمان متحمل شده اند، بدهند!. غربی هایی که تنها دم از حقوق بشر می زنند اما در عمل بزرگترین ناقضان حقوق بشرند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.