روز قدس روز آزمایش بزرگ ملت‌های مسلمان

جبهه پایداری انقلاب اسلامی به مناسبت روز جهانی قدس در بیانیه‌ای اعلام کرد: روز قدس، نشان‌ دهنده‌ صف ‌بندی حق و باطل، صف ‌بندی عدل در مقابل ظلم است و از سویی دیگر این روز روزِ آزمایش بزرگ ملت های مسلمان است.

#بیانیه#جبهه#پایداری#روز#قدس

به گزارش خبرگزاری افسران، جبهه پایداری انقلاب اسلامی به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه صادر کرد.

متن کامل بیانیه به شرح ذیل است:

روز قدس، یک روزِ به معنای حقیقی کلمه، بین‌المللیِ اسلامی و نشان‌ دهنده‌ صف ‌بندی حق و باطل، صف ‌بندی عدل در مقابل ظلم است و از سویی دیگر این روز؛ روزِ آزمایش بزرگ ملت های مسلمان است.

آنچه در مدت هفتاد سال اخیر از سوی رژیم غاصب به کشور و ملت فلسطین وارد آمده، برای تجربه کافی است تا ثابت کند که از راه توسل به قدرت‌های مسلط عالم، هیچ امیدی به نجات فلسطین نیست. انقلاب بزرگ اسلامی ایران نشان داد که کلید حل مشکلات بزرگ، در دست خود ملت‌هاست و اراده‌ی انسانهاست که در صورت تکیه به خدا و اعتماد به وعده الهی، بر تدبیر و خواست قدرت‌های مسلط غلبه خواهد کرد.

امروز بیش از هر زمان دیگری ثابت شده است که هیچ قدرتی در دنیا وجود ندارد که بتواند انگیزه آزادی و بازگشت فلسطین به صاحبان آن را در دنیا و در دل ملت‌های مسلمان و به‌طور ویژه در دل ملت فلسطین خاموش کند و تنها راه حل مسأله فلسطین این است که مردم واقعی فلسطین، چه آنهایی که در داخل فلسطین ماندند، چه آنهایی که در بیرون فلسطین هستند، خود نظام حاکم بر کشورشان را تعیین کنند.

اکنون، جمعه‌ی آخر ماه مبارک رمضان که از سوی امام راحل عظیم الشأن مان (رضوان‌اللَّه‌علیه) روز قدس نامیده شده، در پیش روی ماست و در این ماه رمضان کاملاً مجاور لیالی قدر، باید همان‌طور که شب قدر را تا صبح به بیداری می‌گذرانیم و با دعا و تضرع خود به درگاه الهی، می‌خواهیم که آینده‌ی مطلوب برای ما رقم زده شود، روز قدس را و همه‌ی این ایام حساس را که لیله القدر تاریخ اسلام است، به بیداری و هوشیاری بگذرانیم و تا مطلع الفجرِ نجات ملت‌های مسلمان و مخصوصاً ملت شجاع و مظلوم فلسطین، دست از تلاش نکشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.