بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت ۱۲ فروردین “روز جمهوری اسلامی”

ایلنا نوشت:شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه ای به مناسبت ۱۲ فروردین تاکید کرد: علیرغم دشمنی‌های همه‌جانبه و جنگ ترکیبی استکبار جهانی، الگویی نمونه و اثر بخش از حکمرانی علوی است.

#روز#جمهوری#اسلامی#تاسیس#نظام#جمهوری#۱۲_فروردین

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد دوازدهم فروردین و روز تأسیس نظام مقدس جمهوری اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب تاریخی و ماندگار ملت ایران، پذیرش یک مسئولیت بزرگ تاریخی بر پایۀ ارزش‌های اسلامی بود.

این انقلاب با ابتناء به مبانی دین الهی، متفاوت از دیگر انقلاب‌های معاصر، سرفصل‌های جدیدی را برای انسان عصر حاضر بوجود آورد. دوازدهم فروردین روز انتخاب بزرگ و تاریخی ملت ایران با رهبری پیر روشن ضمیر و عارف واصل امام خمینی (قد سره الشریف) و تأسیس نظام جمهوری اسلامی یکی از درخشان‌ترین ایام الله تاریخ انقلاب اسلامی است که بر اساس اعتقاد به وعده‌های الهی و تکیه بر ملتی آگاه و صبور و داشتن باور عمیق به اسلام ناب و آموزه‌های بی بدیل آن در عصر افول دین و مسخ انسانیت بنا نهاده شد و امروز به پشتوانه مبارزات خستگی ناپذیر این ملت بزرگ و جبهه مقاومت، شاهد افول و فروپاشی صهیونیسم و استکبار جهانی هستیم.

امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در گام دوم انقلاب و در مسیر نیل به تمدن نوین اسلامی، علیرغم دشمنی‌های همه‌جانبه و جنگ ترکیبی استکبار جهانی، الگویی نمونه و اثر بخش از حکمرانی علوی است که با تدبیر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای مد ظله العالی با تکیه بر اراده و عمل و بلوغ ایمانی و رشد سیاسی در برابر استیلای شرق و غرب تمام‌قد ایستاده و بحمدالله تبدیل به جامعه‌ای الهی و ولایی، مقتدر و شکست‌ناپذیر و همدل و متحد شده است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ایام پرفیض و برکت رمضان‌المبارک و با عرض فرخنده‌باد بهار طبیعت و آغاز سال نو و تبریک فرارسیدن یوم‌الله ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی با استمداد از حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف به روان پاک معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی رحمه الله علیه و همه شهیدان دفاع مقدس و شهدای مدافع حریم و حرم که جان شریفشان را در جهت استقرار و اعتلای این نظام فدا کردند، درود فرستاده و از خداوند متعال آرزوی صحت، سلامت و طول عمر برای مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی و استواری و سربلندی ایران عزیز را مسألت می‌نماید.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.