شروع موج دوم سفرها / پیشنهاد ۲۵ شهر و استان کم‌مسافر

با آغاز موج دوم سفرهای نوروزی، ستاد هماهنگی خدمات سفر، تعداد دیگری از استان‌ها و شهرها را جایگزین مقاصد شلوغ، برای سفر پیشنهاد کرد.

#موج#دوم_سفر#نوروزی#پیشنهاد#ستاد#سفر#شهر_های#کم_سفر#

 به گزارش خبرگزاری افسران، ستاد هماهنگی خدمات سفر در اطلاعیه‌ای با اشاره به آغاز موج دوم سفر و تغییرات جوی، علاوه‌بر استان‌های جنوبی، استان‌های خراسان جنوبی، قم، سیستان و بلوچستان، سمنان و تهران را برای سفر پیشنهاد کرد.

همچنین شهرهای ورزنه و نایین (اصفهان)، بافق، ‌ ابرکوه، ‌ اردکان و میبد (یزد)، لامرد، لار، فیروزآباد، کازرون، نورآباد ممسنی، داراب و فسا (فارس)، گناباد، کاشمر، تربیت حیدریه و خواف (خراسان رضوی)، آق قلا، گنبد کاووس و کلاله (گلستان) به عنوان شهرهای مکمل سفر در نیمه دوم تعطیلات نوروز از سوی این ستاد معرفی شد.

مصطفی فاطمی ـ‌ دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور ـ همچنین با اشاره به وضعیت سرمای پیش‌بینی شده برای روزهای آینده، گفت: در برخی مراکز استان‌ها دما به زیر صفر می‌رسد، پس باید اطلاع‌رسانی درست برای بازگشت مسافران داشته باشیم و اسکان اضطراری پیش‌بینی شود، چون چادر زدن در این هوا خطرناک است.

بنا بر پیش‌بینی پلیس راهور، موج بازگشت مسافران از روز دوازدهم فروردین‌ماه آغاز خواهد شد. همچنین ستاد هماهنگی خدمات سفر پیش‌بینی کرده که با توجه به تقارن ماه رمضان و تعطیلات نوروز، موج سفرها پیوسته تا تعطیلات عید فطر ادامه داشته باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.