اسکان ۹۸۵ هزار نفر در مراکز اقامتی فرهنگیان / افزایش ۴۵ درصدی مسافران فرهنگی

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از افزایش ۴۵ درصدی مسافران فرهنگی خبر داد ‌و
گفت: تاکنون ۹۸۵ هزار نفر در مراکز اقامتی فرهنگیان اسکان یافته‌اند.

#مقدم_زاده#مدیر_رفاه#پشتیبانی#آموزش_پرورش#اسکان#فرهنگیان

سید سعید مقدم‌زاده مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: بر اساس آمار طرح اسکان نوروز ۱۴۰۲ تا ظهر پنجم فروردین ۱۴۰۲، تعداد ۹۸۵ هزار و ۲۵۶ نفر در قالب ۲۳۵ هزار و ۹۲۴ نفر از مراکز اقامتی فرهنگیان استفاده کردند. 

وی ادامه داد: در مدت مشابه این زمان در سال ۱۴۰۱، تعداد ۶۵۶ هزار و ۷۷۶ نفر در قالب ۱۷۷ هزار و ۹۱۴ خانوار در مراکز اقامتی فرهنگیان اسکان یافته‌اند که رشد ۴۵.۵۰ درصدی را در تعداد نفرات و رشد ۳۲.۶۰ درصدی را در خانوار نشان می‌دهد. 

مقدم‌زاده با بیان اینکه امسال تاکنون یک میلیون و ۴۰۸ هزار و ۷۷۳ نفرروز از مراکز اقامتی فرهنگیان بهره‌مند شدند، گفت: در مدت مشابه این زمان در سال گذشته یک میلیون و ۱۴۸ هزار و ۳۵ نفر از مراکز اسکان فرهنگیان استفاده کرده‌اند که رشد ۲۰.۵۵ درصد را نشان می‌دهد.

وی تعداد پایگاه‌های اسکان فرهنگیان را ۷۴۷ پایگاه عنوان کرد و افزود: سال گذشته ۶۴۴ پایگاه اسکان فعال بود که امسال شاهد رشد ۱۶ درصدی هستیم. 

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: امسال ۸۲۹۸ مدرسه با ۶۳ هزار و ۶۳۴ کلاس در طرح اسکان فعال است که نسبت به سال گذشته در تعداد مدرسه رشد ۲۹.۲۱ درصدی و در کلاس رشد ۲۱.۷۷ درصدی را شاهدیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.